Nickelcreek.info  

Go Back   Nickelcreek.info > Search Forums
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.06 seconds.
Search: Posts Made By: Adyn
Forum: The Chatterbox 12-22-2005, 11:23 AM
Replies: 20
Views: 1,291
Posted By Adyn
Hey gang :D I just got some new pics up, should...

Hey gang :D I just got some new pics up, should anyone care to see them LOL.

Everything is going really well... I am pretty tired, the lil dude only sleeps 2 hours max at night before wanting to eat...
Forum: The Chatterbox 12-14-2005, 09:13 AM
Replies: 20
Views: 1,291
Posted By Adyn
Thanks everyone!! I tend to think he's pretty...

Thanks everyone!! I tend to think he's pretty dang cute myself hehe.

Matt... that's too funny... I was going to name a girl Morgan, and that's one of my best friends dogs names LOL. Dog nut that I...
Forum: The Chatterbox 12-12-2005, 07:20 PM
Replies: 20
Views: 1,291
Posted By Adyn
I'm a mama!!!!

Well, after 9 months of all kinds of intersting wierd things happening to my body haha, I'm finally a mom!!! What a crazy experience... I'm sooooo glad it's over, but of course, it's so very worth it...
Forum: General Discussions 11-27-2005, 10:24 AM
Replies: 92
Views: 6,768
Posted By Adyn
The link was removed for a reason, (see Matts...

The link was removed for a reason, (see Matts above post) and the transfer of that kind of material (even through email requests) violates the rules (and often copyright as well), so please keep...
Forum: Chris Thile and the Punch Brothers 11-12-2005, 09:57 AM
Replies: 19
Views: 924
Posted By Adyn
That was very nice of you ;) My question is......

That was very nice of you ;)

My question is... adding o to the end of a phrase is not an Irish thing that I've ever heard of? At the beginning of a name, yes LOL... If it were town-eh, I might...
Forum: General Discussions 11-12-2005, 09:53 AM
Replies: 8
Views: 801
Posted By Adyn
A recent thread on this...

A recent thread on this topic:

http://www.nickelcreek.info/forum/showthread.php?s=&threadid=5197&highlight=copyright
Forum: Chris Thile and the Punch Brothers 11-09-2005, 05:32 AM
Replies: 10
Views: 1,057
Posted By Adyn
Can it slow down sound without changing pitch? ...

Can it slow down sound without changing pitch? Generally if you slow down sound it sounds lower (and higher if you speed it up) That's the beauty of the slow downers. They retain pitch so the...
Forum: The Chatterbox 11-01-2005, 12:45 PM
Replies: 19
Views: 1,125
Posted By Adyn
Tangelos! :D

Tangelos! :D
Forum: General Discussions 11-01-2005, 12:44 PM
Replies: 16
Poll: Average Age
Views: 1,318
Posted By Adyn
I dunno why, but the bracket going to 40 makes me...

I dunno why, but the bracket going to 40 makes me sound ancient! Haha. I just turned 32, and I'm like in the geezers category [lolol]
Forum: Chris Thile and the Punch Brothers 10-27-2005, 05:23 PM
Replies: 117
Views: 5,815
Posted By Adyn
Thanks, Jeff ;) Yeah... that's what I was...

Thanks, Jeff ;) Yeah... that's what I was referring to (Redwood City). Though I love the woodsongs show for sure... that night (Redwood city) was the first stop of that tour & maybe there was just...
Forum: Chris Thile and the Punch Brothers 10-27-2005, 09:29 AM
Replies: 117
Views: 5,815
Posted By Adyn
Ooooh good choice. I don't know if a recording...

Ooooh good choice. I don't know if a recording exisits of the show, but I saw them at the Little Fox in Redwood City and while the whole show was great... Chris just NAILED Gator Strut. I would...
Forum: Chris Thile and the Punch Brothers 10-27-2005, 09:23 AM
Replies: 118
Views: 5,029
Posted By Adyn
Is there honestly nothing more to discussing a...

Is there honestly nothing more to discussing a musician than praise? Come now... (and I'm sorry, but shoe size speculation is drivel, I agree with Bryan wholeheartedly LOL)

One of the things I love...
Forum: Chris Thile and the Punch Brothers 10-26-2005, 02:17 PM
Replies: 117
Views: 5,815
Posted By Adyn
Seanonabutton gets a gold star for bringing this...

Seanonabutton gets a gold star for bringing this back round to the original topic... proving not all threads who wander are lost... [lolol]

I'll add a twist here... make it more agonizing than...
Forum: General Discussions 10-26-2005, 02:12 PM
Replies: 6
Views: 950
Posted By Adyn
Don't ya just love it when stuff is right where...

Don't ya just love it when stuff is right where it's supposed be???

Though... I swear, that's when it can be the hardest to find... like, with car keys [lolol]

And guitarplayer554... very cool...
Forum: Chris Thile and the Punch Brothers 10-24-2005, 09:08 AM
Replies: 118
Views: 5,029
Posted By Adyn
[lolol] A trip down Bart memory lane ;) This is...

[lolol] A trip down Bart memory lane ;)

This is a very bizarrre thread... and it just keeps going... LOL Sometimes I'm reminded it's a good thing that Chris doesn't read the forums [lolol]

[run]...
Forum: tour schedule and concerts 10-23-2005, 10:07 AM
Replies: 9
Views: 781
Posted By Adyn
Go fairly early. If you want to get up front, at...

Go fairly early. If you want to get up front, at least 2 hours before doors. Last show I went to at the Wiltern was AMAZING... it still stands out as THE best Creek show I'd ever seen. I SO wish I...
Forum: Chris Thile and the Punch Brothers 10-20-2005, 07:11 PM
Replies: 117
Views: 5,815
Posted By Adyn
We don't all have the same feelings on this,...

We don't all have the same feelings on this, obviously. We as a board are not, first of all, all Christians. It's not a requirement for being a fan or certainly not one of being on this board. ...
Forum: General Discussions 10-20-2005, 08:55 AM
Replies: 40
Views: 2,760
Posted By Adyn
[lolol] [lolol] [lolol] [lolol] That was...

[lolol] [lolol] [lolol] [lolol]

That was beautiful, man! Hehehe. I think people probably judge more than one would ideally hope... like... think of some of the punk band names hahaha. But I...
Forum: General Discussions 10-20-2005, 08:47 AM
Replies: 9
Views: 969
Posted By Adyn
Welcome to the board :) Always great to meet a...

Welcome to the board :) Always great to meet a new face esp. one who's picked up playing mando hahaha. I bet you'll be great at it, with your background in drums... it's such a rhythmic...
Forum: General Discussions 10-20-2005, 08:43 AM
Replies: 13
Views: 1,216
Posted By Adyn
Very impressive!! GREAT photos... thanks so much...

Very impressive!! GREAT photos... thanks so much for sharing!!

If I had any time or energy to spare LOL I'd be buggin ya to add some of those to my website... maybe after the kid comes... oh wait......
Forum: General Discussions 10-13-2005, 11:43 AM
Replies: 47
Views: 3,890
Posted By Adyn
Woo! I finally heard them outside my house...

Woo! I finally heard them outside my house hahaha. I was working offsite at a clients design firm yesterday & she had KPIG playing in the background. I got this big grin when they played WIR...
Forum: The Chatterbox 10-11-2005, 08:25 AM
Replies: 18
Views: 1,212
Posted By Adyn
I wonder if the band likes Firefly/Serenity? (I...

I wonder if the band likes Firefly/Serenity? (I know they aren't tv watchers, but neither am I so it's possible! haha)

How cool would it be to hear NC do the Firefly theme song??? Ya know, just...
Forum: General Discussions 10-11-2005, 08:15 AM
Replies: 47
Views: 3,890
Posted By Adyn
How very cool!! Thanks for posting the quote :D

How very cool!! Thanks for posting the quote :D
Forum: General Discussions 10-06-2005, 08:54 AM
Replies: 9
Views: 929
Posted By Adyn
Ha! I love it! Attaboy, Chris!!! :D

Ha! I love it! Attaboy, Chris!!! :D
Forum: The Chatterbox 10-04-2005, 10:48 AM
Replies: 18
Views: 1,212
Posted By Adyn
I hear ya, Meghan! I mean... what is Serenity...

I hear ya, Meghan! I mean... what is Serenity without certain vital ummm elements??? LOL And impossible to talk about w/o spoilers! But yeah... I'd like to have faith Joss can pull it off (a...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -6. The time now is 04:26 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Contents copyright (c) 2002 Nickel Creek Fan Club, Nickelcreek.info, Matthew Manweiler, Chip White